Ett varv till, häng med om du vill.

Ska skriva tyst och försiktigt och inte forcera så in i helvete. Jag lovar. Den här gången.
här kommer jag att idogt fortsätta att uttrycka, vinkla och visa sådant som jag tycker ska uttryckas, vinklas och visas.

måndag 9 maj 2011

Ögonblicken.

I helgen som gått har jag fått vittna mina kära syskonbarns dop. Ellinora och Charlie är nu helt enkelt dopade (kaaaa-tjing! förlåt min humor vet inget hut... usch.)
Det var vackert, enkelt och stämningsfullt. Många ögonblick att bära med sig och mycket kärlek att spara i hjärtat länge framöver. Känner stor tacksamhet och glädje över min familj. Jag har inget mer att tillägga, det räcker så. Den tanken är fulländad och därvid lämnar jag det. Tack.

Släktens äldsta och yngsta. Två äkta pärlor!

2 kommentarer:

  1. Vilken fin bild! Helt underbara! TAck för att du var med i helgen! Så roligt och så fint. Din dikt var jätte fin! Tack för att du ville läsa den för mina 2 ögonstenar! Puss lillasyster

    SvaraRadera
  2. Ja det var ett fantastiskt dop tycker Pappa också.

    SvaraRadera