Ett varv till, häng med om du vill.

Ska skriva tyst och försiktigt och inte forcera så in i helvete. Jag lovar. Den här gången.
här kommer jag att idogt fortsätta att uttrycka, vinkla och visa sådant som jag tycker ska uttryckas, vinklas och visas.

tisdag 12 april 2011

Poesi

nu tänkte jag skriva poesi om att jag ska skriva poesi som jag sedan ska läsa upp för er om ni vill lyssna orkar tugga alla orden svälja och sedan färdas genom ett tunnelsystem av tarmar tankar som spunnet socker som ni aldrig kommer nära nog att smaka det känns inte alls existerar i en flisa av ett smakminne som ni mindes en gång och nu minns ni det minnet kanske är det just så just så just så *repeat* just så det kommer att upplevas de där orden strömmandes från tunga via rymd och till ytteröra och in i nästa rymd är inte tanken i sig en sorts poesi utan kommatering punktering och luften går som ur en två tre eller flera tusen tecken så föddes en roman skulle jag gissa men inget är bestämt ni får se helt enkelt

Barbacka, Kristianstad
torsd. 14/4
kl. 18.30 


vi kanske ses i ordrymden?

1 kommentar:

  1. Underbart Pålan. Spännande det låter, roman. /pappa

    SvaraRadera