Ett varv till, häng med om du vill.

Ska skriva tyst och försiktigt och inte forcera så in i helvete. Jag lovar. Den här gången.
här kommer jag att idogt fortsätta att uttrycka, vinkla och visa sådant som jag tycker ska uttryckas, vinklas och visas.

onsdag 6 april 2011

Kort samtal till dig.

 - Puuuuuh... what a day!
Idag har gått med rasande fart. Fullt upp på jobbet och en del klurigheter som jag lyckats styra upp med mina superkrafter. ....Va? Ja det är sant, besitter faktiskt en del sådana men jag skryter ju ogärna om det...

 - Jaha, nej nu har jag inte tid att småprata mer för nu ska jag repetera teater och använda dom superkrafterna istället.

- Mmmm....så kan det va. Jag återkommer med en massa andra tankar imorgon. Nog för nu!
Ta väl hand om dig min vän så hörs vi, tack... då säger vi så... puss hej. *klick*

----
Ja barn så kan det gå till i fablernas värld!
Signerat:
Yours truly//

1 kommentar: