Ett varv till, häng med om du vill.

Ska skriva tyst och försiktigt och inte forcera så in i helvete. Jag lovar. Den här gången.
här kommer jag att idogt fortsätta att uttrycka, vinkla och visa sådant som jag tycker ska uttryckas, vinklas och visas.

fredag 17 juni 2011

Shit happens when you party naked, som man säger.


Ibland blir man bara överdrabbad av livet. Det har jag varit i veckan som gått. Först är det som vanligt, ni vet vardagslunket och samma lika och allt det där
… sen plötsligt: BAAAAAAM!!! Så faller tusentals saker samman samtidigt och man inser att det finns knappt en ledig sekund från måndag – fredag 06.30 – 23.00. Drabbad och helt chanslös står man där och slåss mot alla ”måsten” likt en skräckslagen 2010-talets Don Quijote och Sancho Panza har dragit för länge sen så nån hjälp finns inte inom räckhåll. Ja så ungefär kan jag nog säga att min vecka varit. Sen finns det ju egentligen aldrig några riktiga ”måsten” förutom att äta och sova – primära behov, so to speak. Ändå så har man ju valt vissa vägar och plikter som ständigt påminner en och pockar på, det är en del av livet som jag ser det.

Så, ovanstående är alltså min officiella ursäkt för att jag varit en dålig bloggare veckan som varit. 
Taa-daa! *applåder*

Nu när jag väl fått det sagt så kan jag fortsätta med att tala om att nu är det fredag och om en och en halv timme så ska jag och delar ur kollegiet ge oss ut i en park eller in på en pub, beroende på väder (ser mörkt ut just nu…) och vi ska helt enkelt fira att semestrarna snart kommer, sommaren är här och umgås på vuxet vis över en öl eller två. Inte går det nån nöd på mig som ni hör.
Ja det blir nog inte mycket djupare än såhär är jag rädd, ett ganska egoistiskt inlägg får jag väll erkänna men så är också jag ett solens barn och universums epicentrum absoluta och med det så önskar jag eder alla en god helg!

Skål från Pål!

4 kommentarer:

  1. Ja, de va på tiden att du gjorde ett inlägg, hehe!! Förstod att det har varit mkt, vi har inte hörts alls på länge känns det som!
    Hoppas du nu får en trevlig kväll och att du lovar mig att ditt ända måste är att du kommer hem helskinnad och att du kommer ihåg att jag älskar dig bror!! Puss&Kram syster

    SvaraRadera
  2. Bra ursäkter. De ända som är sämre är de riktigt dåliga. Hoppas ni hade en riktigt trevlig kväll. Som syster säger, - Det viktiga är att du tar hand om dig. Pappa

    SvaraRadera
  3. JAG FÖRLÅTER DIG INTE!
    Dessutom tycker jag att du ska komma hem snart och visa vem det är som är tjockast? Ha det awesome tills vi ses igen. Love från din bästa, snyggaste och ända broootaaaah! (ny trend, istället för puss&kram. HÅNGEL)

    SvaraRadera
  4. Jag kom hem väl och vi hade en mycket trevlig kväll!

    SvaraRadera