Ett varv till, häng med om du vill.

Ska skriva tyst och försiktigt och inte forcera så in i helvete. Jag lovar. Den här gången.
här kommer jag att idogt fortsätta att uttrycka, vinkla och visa sådant som jag tycker ska uttryckas, vinklas och visas.

torsdag 17 november 2011

On fire!

Jag är orädd.
Jag är taggad!
Jag vill mera
Jag vill uppleva
Jag vill maximera
Jag vill exaltera(-s)
Jag vill utforska
Jag vill uttrycka
Jag vill agera


Skulle kunna lyfta taket (bokstavligen)!
Idag är en grym gåva och jag är så proppad med energi, glädje och lust! Såhär känner jag ungefär:

överallt är hemma och alla miljöer bjuder in bjuder upp till dans blickar fastnar på mig och jag fäster tillbaka allt vad jag är värd ett flöde som driver mig inspirerar och det är nu som allting händer ni vet när ingenting känns omöjligt och hinner inte stanna upp eller bry mig om kommatering och punkt för det finns inte tid till sådant trivialt när jag sitter i min farkost och bara väntar på nedräkning där nästa anhalt är oändligheten och ovissheten som jag bara vill krama om allting innefattas och rymms perfekt i mig där jag inte är för stor eller liten när knoppar brister på alla håll och varje färg matchar mina färger som jag tänker stänka omkring och befästa för alla att nu kommer jag var beredd



4 kommentarer:

  1. Kanon!!!!

    Kram fran Helena

    SvaraRadera
  2. AMEN!!
    kramar från Emily

    SvaraRadera
  3. Härligt när det bubblar över / Paps

    SvaraRadera
  4. Underbart skrivet, du är fantastisk och storartad!! Mamma

    SvaraRadera