Ett varv till, häng med om du vill.

Ska skriva tyst och försiktigt och inte forcera så in i helvete. Jag lovar. Den här gången.
här kommer jag att idogt fortsätta att uttrycka, vinkla och visa sådant som jag tycker ska uttryckas, vinklas och visas.

onsdag 10 augusti 2011

Nalle Puh - en smart kille helt enkelt!

Memo to self (and others interested):

Det är korkat att gå runt och vara stressad och sova dåligt över saker man "måste göra".
Dagens lärdom:
1. Det finns inga måsten (inte egentligen - det vet man ju sen länge men man glömmer)
2. Ta tjuren vid hornen och få det gjort, vänta inte.
3. Tänk som Nalle Puh. Han är grym - bekymmerslös, glad, positiv och han fixar allt!

Friiiii som en fågel! Friiii som en fågel!
Ett lättat hjärta är ett glatt hjärta, nu ska jag snart ut i höstvädret(??) och vara glad, le mot folk på bussen och sen ska jag in i en svart låda och skrika åt mina kära medspelare i Dessa jävla människor!


Buss & Kran!


1 kommentar: