Ett varv till, häng med om du vill.

Ska skriva tyst och försiktigt och inte forcera så in i helvete. Jag lovar. Den här gången.
här kommer jag att idogt fortsätta att uttrycka, vinkla och visa sådant som jag tycker ska uttryckas, vinklas och visas.

tisdag 7 september 2010

Beginners (un)luck...

Sitter här i sena kvällen och blir upprörd över att man inte kan bädda in videoklipp man vill promota/visa/förmedla på sin blogg. Det går att ladda upp från hdd men inte plocka från ex youtube osv. Har säkert med upphovsrätt och sådant att göra eller så är det ren och skär okunskap från yours truly - störigt är det i alla fall.

Anywho/how/what...
tänkte på Ernst-Hugo, blev påmind om detta klipp som jag totalt förträngt men blev så hjärtans glad och inspirerad när jag fick återse det.
Scenkonst, storslagen sådan... oj oj Oj och herrejävlar säger jag! Njut och tacka mig sedan. Ernst-Hugo

3 kommentarer:

  1. Gå in i html och lägga in det där?

    SvaraRadera
  2. Det går utmärkt att lägga in youtubeklipp på blogspot. Jag berättar gärna hur lätt det är ;).

    SvaraRadera