Ett varv till, häng med om du vill.

Ska skriva tyst och försiktigt och inte forcera så in i helvete. Jag lovar. Den här gången.
här kommer jag att idogt fortsätta att uttrycka, vinkla och visa sådant som jag tycker ska uttryckas, vinklas och visas.

tisdag 6 december 2011

Då var det snart dags... igen!

Julen står för dörren, som man så vackert säger.

Det finns så mycket att säga om julen och allt kring den. Ända sen jag var liten har jag varit ett hängivet "jul-barn"och jag tycker att det är lika härligt varje år, fortfarande. All maten, pyntet, tomten, paketen, granen, ljusen, musiken men framförallt stämningen (som skapas av allt det jag nyss nämnde). Julstämning är för mig något magiskt, värmande och gemytligt som söker sig ända in i hjärtats djupaste kammare. Något man delar med sina kära.
Jag önskar er alla den känslan. För mig är det nämligen receptet på just en God Jul.

Nu ska jag bara handla alla julklappar sen är jag redo. Bring it!
Återkommer med mer juletankar snart.

Puss på er!






1 kommentar:

  1. Ja, nu är det höst/vintermys som gäller. Jag är också ett stort Jul-fan. Jag ser alltid fram emot Julen och familjemyset. Paps

    SvaraRadera